Odp: Partycje

Autor: Wrona (wrona_at_nkjo.torun.pl)
Data: Tue 15 May 2001 - 20:03:54 MET DST

Użytkownik SPiwowarczyk <spiwowarczyk_at_poczta.wp.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:9dg7dg$n6o$1_at_news.tpi.pl...

> aha AFAIK windowsy nie beda chodzic na jakiejkowiek partycji musi byc to
> pierwsza, podstawowa, i oczywiscie aktywna partycja

Dzięki za pomoc.
Ja się tam nie znam ale ktoś mi mówił, że win można zainstalować na D: tylko
parę plików systemowych musi być na C: (bo ja mam dysk uszkodzony tam gdzie
są informacje o lokacji plików na dysku, czy coś takiego)
Jak to zrobić, przecież nie mogę sobie ich przekopiować?