Re: Komp do obróbki VIDEO.

Autor: GLide (glyder_at_priv.onet.pl)
Data: Tue 15 May 2001 - 16:11:22 MET DST

On Mon, 14 May 2001 18:30:49 +0200, "Piotr Kowalski"
<elektron_at_inetia.pl> wrote:

>Moje skromne doświadczenie skłania mnie do jednej sugestii w takim wypadku:
>-należy kupić drogą kartę do obróbki video to i na P133 pójdzie.
Popieram w calej rozciaglosci. Karta Video daje komfort i szybkosc
pracy jakiej nie da niejeden procek. Poza tym bez duzej ilosci pamieci
nie ma co startowac (nic mniej niz 256MB) no i szybki zystem dyskowy
tez by sie przydal - patrz posta Radka Sokola
Wydaje mi sie, zew kwesti karty video ponizej Fast AVMastera nie ma
sensu schodzic (ale tylko do video Analogowego). Zeby mic cyfre to
nalezy jeszcze albo dokupic karte FireWire (najtansza bez sprzetowego
kodeka nie daje niestety duzego komfortu pracy), albo obie powyzsze
zamienic na Miro Video DV500 posiadajaca komplet we/wy cyforwych i
analogowych, ale to juz calkiem niezla sumka.

Pozdrawiam
GLide