Re: Proszę o pomoc !!!

Autor: Nikon (nikon2000_at_go2.pl)
Data: Tue 15 May 2001 - 09:10:40 MET DST

Użytkownik Slavo <slavo_5_at_poczta.onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:9ditpd$f6j$1_at_news.tpi.pl...
> Proszę o pomoc w rozwiazaniu problemu.
> Kupiłem PC w obudowie ATX , płyta ECS K7VZA
> na niej pracuje Duron 800.
> Po zainstalowaniu Windows Me nie działa zamykanie systemu. Czy użyje
> "uruchom ponownie" czy "zamknij" PC restartuje sie i zaczyna ładować od
> nowa.
> Czy trzeba zmienić jakies ustawienia aby z poziomu systemu zamykać PC?
>
> Dzięki za pomoc.

Z tego co wiem nie ma tam zadnych ustawien dotyczacych zamykania
chyba ze masz na mysli regedit4 :-)
a ja mam inny problem z zamykaniem , od kad zainstalowalem modem
juz mi sie PC sam nie wylacza , musze naciskac guzik POWER :-)
Kiedys mialem to samo ale nie skojarzylem z tym problemem modem,
teraz wszystko bylo OK przez 6 miesiecy , zainstalowalem modem i .....:-(

Pozdrawiam
Nikon