Re: TPSA - protest

Autor: nObI (nobi12345_at_najlepsze.net)
Data: Tue 15 May 2001 - 14:36:26 MET DST

Użytkownik "Krzysiek" <silverman_at_go2.pl> napisał w wiadomości
> "nObI" <nobi12345_at_najlepsze.net> wrote in message

> no co ty!!!!!
> jaka to nauczka skoro i tak ludzie maja telefony rownolegle stacjonarne i
> komorkowe. Jak bym mial w domu uzywac komurki to bym zbankrutowal
> po miesiacu.......

Zrezygnowac z uslug - to zrezygnowac z telefonu TP SA /nie wiem czy to
zrozumiales/....
Chodzi o takich, którzy nie korzystają z internetu i kupią w Erze komore i
moga byc w lacznosci ze swiatem za 19.90 + VAT a nie jakies chore abonamenty
...... I na dodatek nie sa uziemieni przewodem ....

To jest nauczka, gdyz PODOBNO sa miejsca gdzie ilosc rezygnacji przekracza
20%.

No comment