Re: Ati TV kto ma?

Autor: Adam Pawełczak (adamp_at_wsb.poznan.pl)
Data: Tue 15 May 2001 - 13:25:26 MET DST

Nowe sterowniki (7.1) poprawnie działaja z ustawieniami dla Polski. Mozliwe
jest też indywidualne ustawianie standardu telewizji dla indywidualnych
kanałów (PAL/SECAM i itd).

Ciągle brakuje jednak możliwości dokładnego strojenia ręcznego, a zdarza
się, że kablówki nadają na częstotliwościach "między kanałami", a z tym
karta sobie średnio radzi.

Istotna poprawę jakości zarejestrowałem też po zainstalowaniu na wejściu
karty wzmacniacza antenowego 15dB.

Pozdrawiam
Adam Pawełczak