Nieprawidłowe zamykanie Windows ME

Autor: AO (art321_at_box43.gnet.pl)
Data: Tue 15 May 2001 - 12:05:49 MET DST

Problem polega na tym, że system po wydaniu polecenia ZAMKNIJ SYSTEM,
wyłącza częśc urządzeń, i p jakieś 0,5 minucie pokazuje komunikat że jest
błąd odczytu na dysku, naciśnij klawisz aby zamknąć, i potem jest OK.
poradzono mi żeby sprawdzić drivery od płyty głównej konkretnie od
kontrolerów, OK zainstalowałem od nowa i nic, patch od Win98SE nie idzie w
WIn ME. Po wielu próbach okazało się że wszystko jest OK jak w napędzie CD
umieszczony jest jakikolwiek CD, gdy tylko wyjmę zystuacja się powtarza.
Czy przyczyną może być umieszczenie na jednej taśmie (ATA/100) Dysku i
CD-Rom-u?
Mam nadzieje że sytuacja sie poprawi jak dam oddzielną taśme na CD-ka, czy
może nie?