Monitory,normy ......

Autor: GRECHU (grechu_at_poczta.fm)
Data: Tue 15 May 2001 - 06:48:48 MET DST

W X.99 kupiłem komputer z monitorem AOC spectrum 7Glr,wtedy napisane było że
spełnia normę TCO 95.
Niedawno widziałem taki sam monitor,o takich samych parametrach ale z normą
TCO 99.
Jak to jest normy są przyznawane tak od niechcenia,czy też coś zostało w nim
poprawione.

P.S. Niedawno zauważyłem że drga obraz,ale tak dziwnie tylko z lewej strony
na szerokości ok. 5 cm.
Czy to może być wina karty(Savage 4 32mb),Czy też monitor się kończy.
Monitory te mają 36 m-cy gwarancji jeśli oddam go do sklepu to czy zostanie
on wymienioy od ręki(bez monitora komputer nie może pracować),czy też będę
musiał czekać jeśli tak to ile?
Jaką 17 moglibyście polecić.

Dzięki.