Re: Abit

Autor: Nikon (nikon2000_at_go2.pl)
Data: Tue 15 May 2001 - 01:08:42 MET DST

Użytkownik DooMiniK <bachus20_at_poczta.wp.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:9dp5iu$209$1_at_news.tpi.pl...
> Wytłumacz o co Ci chodzi ...
> Chcesz sterować komputerem za pomocą pilota ?
> Hieh - musi być przecież czujka podłączona do jakiegoś interfejsu ...
> Zrobić na com'ie w sumie nie problem ...
> Ja mam czujkę podłączoną do tunera TV ;-)
>
> --
> DooMiniK (bachus)
OK , szwagier kupil karte dzwieku a do niej dostal jeszcze pilota z
czujnikiem
pilot jak pilot , czujnik podlaczony do gniazda z klawiatury wtyczka do
ktorej z drugiej strony podlacza sie klawiature , mala aplikacja na CD-ROMie
i wszystko gra pilocikeim obslugujesz sobie aktywny program WINAMP lub
jakis MEDIA PLAYER dziala idealnie , a mnie interesuje czy nie mozna tego
kupic ale bez karty dzwieku ??? sam pilot i czujnik ????
jesli jednak nie to czy mozna przy pomocy jakiegos programu sterowac
winampem
przy pomocy pilota z TV-Tunera ???

Pozdrawiam Nikon