Re: Co sądzicie o monitorach AOC np plaski 17 cali Klr??? Nie wiem czy kupić

Autor: . : : Krzysztof : : . (krionix_at_poland.com)
Data: Tue 15 May 2001 - 00:59:54 MET DST

Użytkownik "Krzysztof Sroka" <srokakrzysztof_at_poczta.onet.pl> napisał w
wiadomoœci news:9dplre$hmc$1_at_news.tpi.pl...
> Pomóżcie bo mam dylemat. Od dłuższego czasu chcę kupić monitor 17 calowy z
> płaskim kineskopem i nie mogę się zdecydować. Mam 13 baniek, ale wolałbym
> wydać mniej.
> AOC są tanie, ale monitor kupuje się na dłużej. Co ja mam kupić???!!!

http://www.monitory.pl/
pisze na glownej o nim :)

ale ja widzialem te AOC - syf imoh - szklo nalane na rogach (by byl
"plaski", naprawde plaskie sa troszke drozsze - msuisz uwazac) moze nie byl
to KLR ale imho ja z daleka od takiego, byl nie ostry obraz itp, moze to byl
felerny model ? wez nokie monitor tester na dyskietke i sam obadaj :) jak co
sie spodoba itp to kup, po tym jak widzialem iiyama 19" i naprawde ostry
obraz, piekne kolory wszelkie inne monitory ktore ogladalem wydaja mi sie do
D*** :) dlatego to subiektywana opinia :) !

a lepiej dozbierac pol roku i kupic cos NEC itp, ale wiem jak to z $ :(