odzyskanie danych - czy mozliwe i za jaka cene

Autor: Łukasz Garbal (garbal_at_box43.gnet.pl.spamerom.nasze.nie)
Data: Mon 14 May 2001 - 23:42:11 MET DST

witam i pytam Was o to co powyzej - sytuacja taka dosyc abnormal:
moja plyta glowna wykrywa dyski do 8 Gb, mam 20 Gb, byly podzielone
partycje - pierwsza win98 (sam system), druga debian, trzecia swap, czwarta,
piata i szosta win98. Windows widzial swoje partycje ok, w sumie mialem
widoczne prawie 18 Gb. Teraz tak:
Instalowalem redhata 5.2 - i disk druidem zwiekszylem rozmiar partycji
linuxowej kosztem swapa. Reszta bez zmian.

Po odpaleniu finis Poloniae niestety - mam tylko pierwsza partycje win98
(redhat sie powiesil tez, poniewaz nie wszystkie pakiety weszly <zuzyta
plyta i moj cdrom 2 (dwa) x >

Reszty partycji pod dosem tyz nie ma (ale i wczesniej oczywiscie ich dos nie
wwidzial).
Teraz do Was: czy moge odzyskac dane z partycji 4,5,6. Czy to mozliwe
recznie (disk druidem powrocic do starych rozmiarow??) Czy Partition Magic?
Czy pod moja plyta glowna cos sie da?
No, powiesic niespecjalnie, za mala tez i na to. Z gory T.I.A.
Luc