Re: ATX - wyłączanie komputera

Autor: Pszemol (Pszemol_at_PolBox.com)
Data: Mon 14 May 2001 - 22:43:13 MET DST

"Michal Sztuk" <sztuk_at_hub.wp-sa.pl> wrote in message news:9dpfcs$h14$1_at_news.tpi.pl...
> Zobaczyc mozesz w to Menadzerze urzadzen Win98 -> "Komputer/własciwosci"
> wyswietl "według rzadania przerwania IRQ" i zobacz co siedzi na przerwaniu
> razem z ACPI.

Ano tak... dzięki, miałem chyba stan pomroczności jasnej aby pytać o to :-)

> Owszem ale okreslona karte mozesz wlozyc do innego PCI,

No tak... z tym mogę pokombinować bo mam dwa wolne sloty.

> badz zmienic ustawienia (przypisanie) IRQ dla innego PCI
> (niektore plyty głowne to umozliwiaja).

Tego nie widzialem u siebie...

> Mozesz tez np zwolnic jakies IRQ wylaczajac okreslone
> urzadzenie.. np kontroler USB, jeden z portow szeregowych itd..

Nie bardzo jest co wyłączać bo urządzenie USB właśnie dodałem (myszka)
a portu szeregowego używam do synchronizacji organizera...

> mozesz tez na sztywno przypisac IRQ do nieuzywanego przez ciebie
> PCI wlaczyc PNP OS w BIOS i pozostawic wybranie IRQ systemowi Windows.

Tego nie rozumiem co powyżej napisałeś... Ale może dlatego,
że nie widziałem w mojej płycie możliwości przypisania na
sztywno IRQ do gniazda PCI.

OK, dzięki, poszukam...