Re: kontroler do cdrw

Autor: nObI (nobi12345_at_najlepsze.net)
Data: Mon 14 May 2001 - 21:42:26 MET DST

Użytkownik "bmk" <bmk_at_porcys.com> napisał w wiadomości
> Witam,
>
> Kupiłem sobie nagrywarkę Teac 8x, która nie ma burnproof. CD i CD-RW mam
na
> jednym kablu ide i co za tym idzie - przy nagrywaniu on-the-fly @ 8x
wywala
> mi buffor-underrun. Mogę nagrywać on-the-fly, ale z niższą prędkością.
Jaki
> dodatkowy kontroler polecacie, żeby podłączyć do niego cd-rw ?
>
> Pozdrawiam

jJesli chcesz przepiac do niego HDD - to jaki kolwiek, najlepiej UDMA100 i
bedzie po klopocie. Jesli podepniesz do niego nagrywarke - to prawdopodobnie
nie bedziesz mogle jej zobaczyc soft od nagrywarki - mialem taki problem z
kontorlerem WinFast i na płycie Abit BP6. Szystko bylo ok tylko soft WinOnCD
3.0 Power i Nero 5.5 tego nie wydziały.