Re: ATX - wyłączanie komputera

Autor: Pszemol (Pszemol_at_PolBox.com)
Data: Mon 14 May 2001 - 21:25:26 MET DST

"Arabek" <arabek_at_poland.com> wrote in message news:3b002a2d_at_news.astercity.net...
> Pewnie w windzie 98 ???

No tak... Windows 98 PL, ale co z tego?

> znam ten bol tylko u mnie czasami nie chce wejsc w stan uspienia
> a jak juz wejdzie to pozniej nie wyjdzie :)))

No dobra, ale masz coś do powiedzenia w sprawie NAPRAWY tego stanu czy
tylko chcesz sobie ponarzekać razem ze mną nad naszym smutnym losem? ;-)

> napisz jaka plyta jaki procek i jaka VGA...

A co to ma do rzeczy, skoro od nowości to chodziło a teraz przestało?
Płyta jest Gigabyte na chipsecie VIA Apollo, nie wiem dlaczego procek
miałby mieć tu cokolwiek do powiedzenia, ale jest to P!!! 667/133MHz
SVGA jest nią na razie miroVIDEO 20SV (PCI, chipset S3). I co Ty na to?

> moje ustawnia to
> A7V133 Tbird 950 prolink Gforce2 GTS PRO 64MB

I co z tego ma wynikać? Nie bardzo rozumiem co chcesz przez to powiedzieć.