Re: Ile razy można nagrać przeciętnie CDRW???

Autor: HorNet (piuser_at_kki.net.pl)
Data: Mon 14 May 2001 - 21:10:54 MET DST

Użytkownik "Jan Gawor" <gaworj_at_inetia.pl> napisał w wiadomości
> Czy ktoś może mi powiedzieć ile rzay można nagrać plytkę CDRW np.Infodisca
> czy Basfa ??

Używam TDK robię archiwizację 2-4 razy w tygodniu. Mam na to 3 płyty które
zawsze nagrywam tak samo, nie chcę kłamać ale chyba mam je od grudnia 2000
bo wtedy padła mi Yamaha 4416S i kupiłem Yamahę 2100S i zaformatowałem nowe
płyty, czyli nagrałem je ok 100 razy. Narazie wszystkie działają mam w
użyciu kilka innych płyt ale te są używane najczęściej. Oczywiście chodzi mi
o zapis pakietowy.

Narazie