Re: jak bezpiecznie podkrecac

Autor: Wonder (wonder34_at_poczta.fm)
Data: Mon 14 May 2001 - 19:46:29 MET DST

> Od pewnego czasu zastanawiam sie czy podkrecac czy nie co radzicie.
> Na ile, zeby bylo PEWNE ze sie nic nie sfajczy.
> Jak to dokladnie zrobic: na ile mnoznik, na ile zegar itd.
>
> Moj sprzet to:
> ASUS A7V
> Athlon 850
> GeForce 2MX

Na temat podkręcania możesz poczytać np. na http://www.tweak.pl/ .
Ja nie doradzam podkręcania. Procesor w nominalnych warunkach
pracuje pewniej. Nawet jeśli program testujący po kilku godzinach
stwierdzi 100% stabilność, to jednak komputer w pewnych sytuacjach
może nie być taki stabilny. A przyrost wydajności, po podkręceniu
z 850 na np. 1000, wcale nie jest taki wielki. Prawie go nie
odczujesz. Chyba że chcesz uruchamiać głównie benchmarki. Ale
na nich nie da się wiele zrobić ;)

Pozdrowienia
Wonder