GeForce vs Voodoo

Autor: Matt Hador (wisniewski_at_poczta.onet.pl)
Data: Mon 14 May 2001 - 18:00:26 MET DST

Niedawno kupiłem Winfast Geforce 2 MX 32MB na AGP , wcześniej miałem S3
Virge 4 MB PCI i VooDoo 4 MB PCI i jakoś nieszczególnie widać wzrost
wydajności w gierach 3D, fakt że ruszył Q3 i chodzi w miarę (chociaż nie
oszałamia prędością) i inne gry co dotej pory mówiły niet, to jednak wydaje
mi się że niektóre np NHL 2001 z Voodoo hulały lepiej. Co wymienić żeby
poczuć wiekszego kopa. Czy Celeron 366 ( taki maksymalnie akceptuje płyta)
doda mojemu sprzętowi troche wigoru?
Z góry dzieki za pomoc
Mój config:
Procesor: Intel Celeron 300 0 KB L2 Cache na Slot 1
Płyta główna: Totem P2EXAT (Chipset LX, 1 AGP, 3 PCI, 3 ISA)
Pamięć RAM: 64 MB (2x 32 MB DIMM)
Karta graficzna: Winfast GeForce 2 MX 32 MB AGP
Karta muzyczna: ALS 100+ ISA
Dysk twardy: Seagate 2,1 GB
CD ROM: BCD 36XH
Modem: Pentagram Omen 56I PCI