Re: Teac 40x - problem

Autor: Artur Gawryszczak (gawrysz_at_camk.edu.pl)
Data: Mon 14 May 2001 - 15:59:26 MET DST

Kuba K wrote:

> znaczy jak wkladam CD z mp3 to wiesza sie komp a CD ROM sie kreci bez
> przerwy....

Widzi mi się, że to może być "coś" z aplikacją z płytki lub z tym co
jest czytane jako owa aplikacja czyli z samą płytką.

1. Wyłącz Autorun lub włóż z shiftem - co się wtedy dzieje? Możesz
czytać płytkę z explorera?

2. Ta sama płytka na innym CD-ROMie (najlepiej na Twoim kompie z_Twoim_
Windowsem) - sprawdzałeś?

> znaczy mam zaniesc do reklamacji CD ROM?

Wszystko jest możliwe, ale najpierw dobrze sprawdż co, kiedy, jak,
żebyś był w stanie dokładnie pokazać im co jest źle. W szczególności
jeśli to zła płytka to sam rozumiesz. A Teac-e wydają się być bardzo
dobrymi czytnikami. Sam mam właśnie takiego i w domu (wkurzyłem się na
3-letniego Philipsa 8x bo mi nagrywane przestawał czytać) i w robocie i
byłem w szoku jak podczas czytania płytki z 4cm rysą _wzdłuż_ ścieżki
było słychać tylko lekkie zniekształcenia.

--
        Artur Gawryszczak