Pecet przestał się wyłączać...

Autor: Pszemol (Pszemol_at_PolBox.com)
Data: Mon 14 May 2001 - 15:54:42 MET DST

Zamiast tego zostaje komunikat "Teraz możesz bezpiecznie wyłączyć komputer".
Jest to o tyle wkurzające, że guzik z przodu już go potem nie wyłącza...
Niedawno instalowałem dwie rzeczy na raz i nie wiem która z nich popsuła mi
peceta - instalowałem myszkę optyczna na USB oraz nową kartę dźwiękową PCI.
Po usunięciu starej karty dźwiękowej ISA "oddałem" do użytku przez PnP
zablokowane wcześniej dla niej przerwania i kanały DMA... Co jest grane?
Jak to zdiagnozować bez uciążliwego odinstalowywania tych urządzeń?