Re: Teac 40x - problem

Autor: Artur Gawryszczak (gawrysz_at_camk.edu.pl)
Data: Mon 14 May 2001 - 15:14:18 MET DST

Kuba K wrote:
> Kupilem dzis CD ROM teac 40x i nie czyta mi plyt z mp3 (zawiesza sie
> komputer). Plyty audio i z programami chodza bez problemu. Czy to wina
> CD ROMu czy moze czegos innego???

Tak dla jasności co to znaczy, że nie czyta mp3? :)

- nie da się kopiować z jakiejś płyty na HDD? (problem ze sprzętem, lub
co najmniej z windzianymi sterami)

- odtwarzarka mp3 jak nie dostaje dostępu do pliku _natychmiast_ to
głupieje (zmienić odtwarzarke, być może stery do dźwięku)

--
        Artur Gawryszczak