Re: DOS-owe Stery do Teaca.

Autor: Adasiek Zwierzaczek (podolany_at_poczta.wp.pl)
Data: Mon 14 May 2001 - 15:02:50 MET DST

Uzytkownik "pluton" <M.Pluta_at_nabla.pl> napisal w wiadomosci

>...po uruchomieniu Ghosta bedzie chcial on czytac pliki z CD.
>A zeby naped CD byl `widzialny`, musi dzialac jego sterownik :)

wystarczy w zasadzie dowolny *.sys z dowolnego miejsca;
mozesz uzyc oakcdrom.sys z dystrybucji instalacyjnej windowsa, lub inny plik
.sys dolaczony do jakiegokolwiek napedu cd; mi akurat stary .sys od mitsumi
z '95 roku nie dzialal, ale tamten driver byl stary;

BTW: .sys od teaca wysylam na priv;

--
adas; podolany_at_go2.pl
jestem tylko kretynskim modemiarzem