Re: jakie głośniki

Autor: Blink (blink_at_priv.onet.pl)
Data: Mon 14 May 2001 - 14:23:16 MET DST

"Andrzej" <andjoz_at_inetia.pl> wrote:

>Mam soundblasteraliva1024value.
>Zastanawiam się jakie głośniki do tego kupić.
>Czy FPS1000 (ok. 300zł) czy FPS1500 (ok. 400zł), a może encore xp4 coś tam...

Czesc!
Przez jakis czas mialem FPS1000 dzwiek nawet nawet, szkoda tylko ze
subwoofer nie byl drewniany, to troche obnizalo jakosc dzwieku.
Wkurzaly mnie wlasnie te placzace sie kable idace do tylnich
satelit, ktore lubily sie czesto przewracac :-)
Wymienilem je na glosniki firmy AltecLeasin z tego co pamietam
model ATP3, firma jeszcze malo znan w Polsce, ale co do
glosnikow same pozytywne wrazenia. Ciekawy wyglad, super dzwiek
itp. Ja je kupilem w Incom - Wroclaw, www.incom.pl a to strona
producenta www.altecleasing.com (chyba dobrze pamietam).

Pozdrowienia
Blink