Re: TV Tuner

Autor: Nikon (nikon2000_at_go2.pl)
Data: Mon 14 May 2001 - 01:07:24 MET DST

Wszystko mialem OK az kiedys zmuszony bylem formatowac sobie dysk
i od tego czasu juz TV w monitorze nie zobaczylem , tylko FAIL1114 :-(
ale co do Twojej teorii dotyczacej bledu kiedy PC nie czuje karty
to sie zgodze , zainstalowalem oprogramowanie na kompie szwagra
a on nie ma karty i wywalilo mu ten sam blad .
Nadal siedze i kompbinuje , mile widziane jeszcze ze strony grupowiczow
inne sugestie :-)

Pozdrawiam i dzieki za wszystko
Nikon

Użytkownik Cross <cross_at_hoga.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:9dml43$okd$1_at_galaxy.uci.agh.edu.pl...