Re: Zgrywanie video na dysk

Autor: Grzegorz Stawski (stawski_at_lucent.com)
Data: Mon 14 May 2001 - 10:50:40 MET DST

> A próbowałeś na takim procu
> zgrywać w mjpegu w pełnym palu ?
Probowalem (PICVideo Motion JPEG), obciazenie proca minimalne, max 10%
wlaczenie deinterlace zwieksza obciazenie do 20% (mozna sobie na
komputerze dodatkowo
spokojnie robic co innego ). Jedyny minus tego codeka
to troche przy duzy strumien video po zapakowaniu okolo 1Mb/s. Na
twardzielu
mam przeznaczone 10Gb na material video wiec miesci mi sie wtedy tylko
okolo 2.5h
Przy pakowaniu divx miesci sie bez problemu 16-18h, mozna zostawiac
komuter na noc ;-))

> Pozdrawiam
> Xaltuton

Pozdrawiam,