Problem z dyskiem ?

Autor: Bogusław Burak (bburak_at_poczta.onet.pl)
Data: Mon 14 May 2001 - 10:14:08 MET DST

Witam,
Szanowni Państwo mam problem i nie potrafię go rozwiązać, a mianowicie:
mam na dysku Fujitsu (40GB) zainstalowany Win2k i co pewien czas podczas
bootowania windowsa, widnows twierdzi, że nie może się załadować bo ma
uszkodzony rejestr; nie może znaleźć jakiś plików bo są uszkodzone itp.
Sprawdzałem dysk i nie mam na nim żadnych bad sktorów. Czy jest możliwe, że
podczas wyłączania się dysk nie zdąży zapisać informacji ?
Co można z tym zrobić ?
Z góry dziękuję za okazaną pomoc.
Z poważaniem
Bogusław Burak

P.S
Moja konfiguracja to:
Dysk Fujitsu 40 GB podłączony do kontrolera HPT
Abit BE6-II
Celeron 700MHz
256MB RAM