wyjście composite w Winfast gforce MX

Autor: Grzegorz Rakoczy (grzybu_at_obywatel.pl)
Data: Mon 14 May 2001 - 09:56:46 MET DST

Witam,
Czy orientuje się ktoś, czy da się z wyjścia s-video w karcie winfast gf mx
tv zrobić wyjście composite?
Właśnie się przymierzam do kupna tej karty, ale z tego co się orientuję to
ma ona tylko wyjście tv s-video. Jest możliwe uzyskanie composite?
W telewizorze dwa wejścia euro mam już zajęte i mam tylko wolne composite i
do niego mam podłączoną karte ATI i działa nieźle, ale już za wooolno w 3D
:(

--
Pozdrowienia
Grzegorz Rakoczy