Re: Teac W59-E

Autor: Avalon_at_am
Data: Mon 14 May 2001 - 07:58:16 MET DST

On Sun, 13 May 2001 22:28:07 +0200, "Tomek G." <tomek_at_best.of.pl>
wrote:

>Mam nastepujacy problem. Przy odczycie plyty w okolicach 40 min predkosc
>obrotowa zaczyna spadac a przez to max transfer utrzymuje sie na poziomie
>x25.
>Nie wiem jaka moze byc tego przyczyna ?
>Czy moge miec cos zle skonfigurowane czy nagrywara jest strzelona ?
>Nagrywara ma 1 dzien.
>Nasluchalem sie na grupie ze Teac jest niezawodny a tu masz. To wszystko
>przez tego 13

Nie ma w tym nic nadzwyczajnego. Wszystkie CD tak pracuja. Obroty
zaleza od aktualnego miejsca czytania discu. Co wiecej, obroty CD
nigdy nie stanowia stalej wartosci poniewaz bloki (sectory) mimo ze sa
tejsamej dlugosci, sa rozmieszczone na roznych srednicach spirali
zapisu. Zatem odczyt blizej srodka bedzie potrzebowal wyzszych
obrotow.
Wiecej Na ten temat znajdziesz tu:
http://www.fadden.com/cdrfaq/
Avalon