Re: aktualizacja biosu na padnietej plycie

Autor: Avalon_at_am
Data: Mon 14 May 2001 - 07:26:53 MET DST

On Mon, 14 May 2001 00:44:39 +0200, "sobom" <sobom_at_go2.pl> wrote:

>Hey...
>Jak zaktualizowac BIOS na plycie, ktora sie wogole nie zglasza - glucha
>cisza - tylko zamruga klawiatura i kreci sie wiatrak na procku.
>Nie wiem, czy jeszcze da sie ja uratowac.

Oczywiscie, Mozesz wymienic BIOS chip na nowy lub zaprogramowac
stary na oddzielnym urzadzeniu (chip programmer) ale do tego musialbys
miec file (plik) z zawartoscia co ma byc zaprogramowane lub
scopiowanie takiegosamnego jezeli jest dostepny.
>Probuje juz ostatecznosci - innychpomyslow juz nie mam. Czy jest mozliwy upgrade we wlasnym zakresie, czy
>tylko przy pomocy specjalnych programatorow?

Nie, Nie ma takiej mozliwosci bo musialbys miec sprawny computer aby
upgrade BIOS we wlasnym zakresie.

W wielu krajach oficjalne przedstawicielstwa firm produkujacych M/B
swiadcza uslugi w zakresie Upgr./Progr. BIOS. Czesto taka usluga jest
darmowa. Sam niedawno wysylalem BIOS chip do programowania i
kosztowalo mnie tylko oplata wysylki w obie strony. (Abit), nie wiem
jak inne.

Na twoim miejscu poszukalbym najpierw, kto w Polsce prowadzi Technical
Support do twojej plyty (moze tam gdzie ja kupiles?)

Avalon