Re: Kilka pytan o sk3ad kompa :)

Autor: Wonder (wonder34_at_poczta.fm)
Data: Mon 14 May 2001 - 03:09:46 MET DST

> Popadasz w skrajnosci...

To żeby było lepiej widać ;)
A tak w ogóle to lepiej mieć więcej niż mniej ;), ale należy
też wziąć pod uwagę swoje potrzeby i możliwości. Dlatego doradzam
Matroxa G400 za 400 zł, a nie G100 za 50 czy GF3 za 2000.
G400 wystarczy do większości zastosowań, również do gier. A jakoś
nie wierzę że pluton będzie wykorzystywał komputer wyłącznie do
pisania listów i przeglądania internetu.

> Akurat co do W2k (a w zasadzie calego Office2k) to jakos nie polecam
> (mimo wszytsko).

Ja też używam Star Office 5.2 PL. Ale on też ma swoje wymagania.

> Ja przeraszam to dzisiaj przygode z kompem zaczyna sie od NT
> server???? Chyba sie troche zagalopowales :-)

Przeczytaj post plutona z 2001-05010 13:13 powyżej (poniżej?).
Pisze wyraźnie że "...zainstaluje NT 4 worstation
( albo server ) i bedzie ok.". A z wcześniejszego pytania
wynika że dopiero zaczyna (ale może źle mi się wydaje?).

Wonder