Re: Teac CD W58-E predkosc odczytu

Autor: Kamil Dziobek vel Turbos, Wiecznie zywy! (turbos5_at_priv.onet.pl)
Data: Mon 14 May 2001 - 01:20:41 MET DST

> Mam pytanie do userow Teaca W58-E jaka macie predkosc odczytu w cdspeed99 ?
> Bo u mnie zaczyna od x14 i dochodzi do x25. Srednia wychodzi cos okolo x22 .
> Nigdy nie dochodzi do deklarowanych przez producenta x32.
> Sprawdzalem na roznych plytkach. W tescie na cdrinfo maja odczyt max x32.
> Czy to znaczy ze mam cos nie tak ze sprzetem ? Drivery mam windowsowe (Win
> Me).
>
> Dzieki za odpowiedz

Jaki proc i ram?
Ja mam średnio 24, początek 14, koniec 28-30. Nie martw się i tak chyba
nieurzywasz jej jako cdromu (szkoda niszczenia lasera w wypalarce) i napisz
najważniejsze. Jaka wersja cd speed99? Może 0,8 Beta?
I jeszcze jedno. Ja niezależnie czy włączę czy wyłącze dma to to samo (zarówno w
nagrywarce jak i cd romie)
A jaki masz czas dostępu i obciążenie proca?
A próbowałeś innymi programami?
pozdrawiam