Krecenie Durona i wielki zawod :-((((

Autor: .:Squall:. (dobmar_at_poczta.fm)
Data: Mon 14 May 2001 - 01:09:54 MET DST

Witam

    Kilka miesiecy temu stalem sie szczesliwym posiadaczem nowego sprzetu w
sklad ktorego wchodzil mi. AMD Duron 700MHz... zakupilem taki slaby model
(myslalem o 850) z nadzieja na podkrecanie. Kiedy wiec naszly mnie dzis
checi do robienia czegokolwiek to zaczalem on upgrajtowania BIOS-u (nie
dzialal mi opcja Seciurity Option [Always]) pozniej najnowszych sterow a
jeszcze pozniej :))) podkrecania Duronka.... Jako ze dostep do opancerzonego
procka byl trudy to zajelo mi to stosunkowo wiele czasu... kiedy jednak juz
mialem przed soba durona to zamazalem umiejetnie ;-)) sciezki L1 skrecilem
go podlaczylem i dziala dalej (komputer):))))) to sie liczy! ale nic po cos
to zamazywalem wiec biore introdukszyna do reki i znajduje przelaczniki (!
nie zwroki !) ktorymi ustawiam sobie mnoznik

zaczynam od najmniejszego (nie pamietajac ze to jest
mnoznik*fsb=czestotliwosc >FSB = 100<) 5.0x, kiedy sie zorientowalem ze
cofnelem procka do tyluod razu zmienilem na 7.5x, wlaczyelm dziala :))....
daje 8.0 wlaczylem dziala :)))... daje 8.5 wlaczylem dziala :)))).. daje ...
chola chola ale czy winda dziala? i co nie dziala a byle wywolanie komendy
dir w trybie dyskietki systemowej powoduje "Blad w mnozeniu bla bla bla" (na
mnzoniku 9.0x to nawet bios sie nie ladowal). Suma sumarum okazuje sie ze
system stabilnie dziala mi na max. 800 MHz :((((( a jest to z 700 niecale
15%!!!!! liczylem na 1GHz i wiecej a tu cos takiego :((( zawod totalny... a
moze ktos wie co mozna jeszcze zrobic???

Od razu mowie (pisze) ze mam Solteka KAVX z mnoznikiem do 12.5 ... co do
moich 15% to nawet w chipie pisali ze udalo im sie podkrecic D600-D700 OD
25%!!!!!!!!! do 50%.. hlip, hlip :'(. Moze cos z napieciami albo FSB
(AGPx4)????