plyta abit kt7 i zima

Autor: kOOba (kooba1_at_poczta.onet.pl)
Data: Sun 13 May 2001 - 23:55:56 MET DST

Hej
Mam sprzet: procek Duron 800, plyta Abit kt7a,
pamiec 128 ramu, system win2000.
Mam rowniez nietypowy (?) problem.
Przez jakies 4 miesiace biegal ten sprzet jak szalony.
Bylem bardzo zadowolony. Az zachcialo mi sie podlaczyc
do niego terminal SDI do portu com2. Nie wiem czy
mialo to zwiazek ale po jakims czasie (okolo
1 dzien, dokladnie nie pamietam), komputer przestal
sobie dzialac (czarny monitor, zwiecha calkowita,
wylacznik dzialal ale dopiero po ok 7 sekundach).
Przy kolejnych probach pojawialy sie rozne rzeczy
-czasem odpalil sie na gora kilkadziesiat sekund,
potem znow zwis
-czasem z pc speakera wydobywalo sie terkotanie (ale
nie piszczenie) ale bylo nadal ciemno
-czasem monitor dostawal jakies krotkie sygnaly ale
nadal ciemno
-pc speaker nie wydawal zadnych dzwiekow bledow (a na
pewno jest dobrze podlaczony bo dzialal)
Na pewno sa dobre procek,pamiec i graficzna bo sprawdzane
na drugim sprzecie. No wiec plyta gl. poszla do serwsu.
Wymienili mi z kt7 na kt7a. Nacieszylem sie nia chwile
bo po krotkim czasie znow to samo. Tez bylo podlaczone
SDI (ale nie chce sugerowac nic).

Ma ktos jakies pomysly?

--
Z pozdrowieniem ...