Re: Celeron 300A przestal chodzic na 450. Why? :((

Autor: Bistro (texac_at_poczta.onet.pl)
Data: Sun 13 May 2001 - 22:14:34 MET DST

On Sun, 13 May 2001 19:25:29 +0200, MGB <mgb_at_poczta.onet.pl> wrote:

>Hi!

>Masz paste termoprzewodzaca na nim ? W jakim jest ona stanie ?

Jak wspominalem proc jest boxowany wiec watpie zeby cos tam
wycieklo/wyparowalo. Poza tym nie wiem czy jest sens go roprowac
Trudniej bedzie go pozniej opchnac.
Czy wina moze lezec po stronie plyty? W koncu moglo sie tam cos
pokaszanic od tego ciaglego "majtania". :)

>Wszystko intela, z tym ze niestety dzielnik dla PCI maxymalny jest 1/3
>zatem nie marz o szynie wiele wikeszej niz 100.

Wydaje mie sie, ze po updajcie biosu i tak nie bede mial tego 1/3
(tylko 2/3 i 1) wiec nici z cel800/100.

>Pojda bez problemu.

Jaka przejscowke FC-PGA -> slot1 mozesz polecic?
Czy potrzebne sa takie z przelacznikami chyba do regulacji napiecia?
(nie jestem tego pewien i tylko mi sie wydaje, ze takie widzialem)

.greetz
.bistro