Re: Jaka drukarka(i) iglowa okazuje sie najtrwalsza przy czestym drukowaniu ?

Autor: Tomek (thnet_at_poczta.onet.pl.USUNTO)
Data: Sun 13 May 2001 - 18:08:05 MET DST

> Oszacuj ile stron dziennie będziesz chciał drukować i do takiego
> obciążenia kup odpowiednią drukarkę. Mój typ to OKI, Japonia.

Trudno się z tym nie zgodzić - OKI robi drukarki igłowe prawie "pancerne",
wytrzymają wszystko :))) Chociaż znam też kilka sztuk starych Seikosha
SP-2400 (tanie !!!), które już od wielu lat drukują właśnie faktury w
sporych ilościach - bez problemów.

--
Tomek
www.thnet.w.pl - Polsat Cyfrowy "w praktyce"