Re: Pilne!!!!!

Autor: . : : Krzysztof : : . (krionix_at_poland.com)
Data: Sun 13 May 2001 - 20:15:35 MET DST

> Heh przeciez się nie kręci:(((( A może chodziło mi o wentylator??
> ...W kazdym razie chodzi mi o to co jest na procku i się kręci:) to chyba
> radiator?.

a wiec (mini prelekcja :))))))))))

- ta 'blacha' to aluminium (zazwyczaj)
 radiator to element metalowy tak uksztaltowany by odporowadzac cieplo do
otoczenia (czyli najczesciej w powietrze :), pogieta (aby byla wieksza
poierzchnia) 'blacha' to radiator

- ten kreciolek to wentylator - wymusza obieg chlodziwa=powietrza - lepiej
zchaldza :)

jak sie zepsul - na amen to kup nowy lub daj wiekszy aluminiowy (widzialem
shit z zelaza!!!!) radiator to i bez wentylatora (halas!) sie powinno obejsc
(coolermaster - taki 80mm)

jak sie zatarl to oczysc i moze kapnij oleju pod naklejke - moze pomoze

duzy wiatrak skieruj na radiator cpu (ale jak maly to i tak nic nie da)