Toshiba Satellite Pro i ACPI

Autor: Fredek Kruger (caveman_at_ahoj.pl)
Data: Sun 13 May 2001 - 19:57:08 MET DST

jaki plik drajwerow zamieszczanych na stronach
toshiby lub firmowym CD-ROMie stanowi funkcjonalny
odpowiednik ACPI ... Ostatnio moja toshiba sat pro 4600
domagal sie pliku TVALD.cat ... Toshiba ACPI
Compliant Value Added Logical Device ... Czy ktos
moze podeslac mi nie ten konkretny plik ale ten zip
w ktorym jest pelna instalka od tego urzadzonka ...

dzieki :-)
-ja