Re: Dobry CD-ROM do 200 zl to ... ?

Autor: Witold Wilk (maniack_at_tychy.com)
Data: Sun 13 May 2001 - 18:34:51 MET DST

Niejaki(a) Krzysztof Pawleta <pawletak_at_poczta.onet.pl> w grupie
pl.comp.pecet doznal olsnienia i napisal:
> Ale w asusach optyka gra drugš rolę, bo w nich pada sterowanie obrotem ;-(

wlasnie o tym mowie - pada, bo wklada sie przytluszczone plytki :)
scalak sie spala, bo za dlugo przez niego przeplytwa prad, w wyniku
tego, ze za wolno sie plytka rozpedza, gdyz sie slizga. a slizga sie
dlatego, ze jakis walek wklada palce do dziurki od cd'ka ;)

--
|__Witold "ManiacK" Wilk <maniack_at_tychy.com>_______+48607397423__|
|__txt by: MGB - pl.comp.pecet "Mi (...) padl Asus A7V, zepsula__|