Re: Poszukiwania płyty głównej

Autor: Cross (cross_at_hoga.pl)
Data: Sun 13 May 2001 - 19:27:13 MET DST

jak chodzi o slot to dobre byly i chyba jeszcze sa Abit BE 6 v.1,2 i v2 ale
nie wiem czy sa jeszcze dostepne
ale niestety tam agp jest nieco wolniejsze bo to intel 440
a jesli chodzi o i815 to sie ni spotkalem z plyta na slota a co do via to
nie wiem bo nie widzialem dobrej plyty na tych chipsetach tak ze ........
(bez komentarza przynajmniej z mojej strony)
Pozdrawiam
CROSS
cross_at_hoga.pl
ICQ#:57909226