Re: Zwisy notebooka przy wyjsciu z windy ...

Autor: A.B. (bochniak_at_kr.onet.pl)
Data: Sun 13 May 2001 - 19:01:43 MET DST

Użytkownik "Fredek Kruger" <caveman_at_ahoj.pl> napisał w wiadomości
> w sumie nie robilem wczoraj na nim nic
> z wyjatkiem tego, ze moj kolega zainstalowal
> na nim siec ... wiec o co w tym wszystkim
> chodzi ?

Nie mam do czynienia z laptopami ale zauważyłem, że niektóre stacjonarne tez
przestają się wyłączać
po zainstalowaniu sieci i w niektórych z nich wyjściem jest wylogowanie się
przed wyłączeniem:
- Start
- wyloguj
- pojawi sie nowy ekran logowania, dajesz Anuluj, potem zamknij.
Jeśli zadziała to lepiej tak niż wchodzenie potem w tryb awaryjny.