Re: Celeron 300A przestal chodzic na 450. Why? :((

Autor: Robi (Robix_at_poczta.onet.pl)
Data: Sun 13 May 2001 - 17:50:22 MET DST

Czesc !
Moim zdaniem to nie proc bo jak napisales ze divx dziala ok. a przeciez
ten kodek wykorzystuje twego proca w 100% , prawdopodobnie to wina grafy
bo tylko przy akceleracji sa zwisy , sprawdz tez pamieci bo te same objawy
mialem przy felernej pamieci .
Mam nadzieje ze podczas ktecenia procka zmieniles dzielnik AGP z 1/1 na
2/3 i dzielnik PCI z 1/2 na 1/3 jesli ma taka mozliwosc .
Uzytkownik "Bistro" <texac_at_poczta.onet.pl> napisal w wiadomosci
hi!

Mam plyte Abit BH6 (wersja 1.0). (2x64MB 100MHz)
Za starych dobrych czasow celeron 300A (BOX) na tej plycie bez
problemu bzykal na 450 przez 1.5 roku. Az tu zaczely sie zwisy jak
robilem cos w 3D (karta Diamond Viper TNT2). No to go dalem na 300 i
wszystko spoko. To podkrecilem go do trzystu iles no i jeb* twardy
(IBM 6GB). Na szczescie nie fizycznie tylko FAT sie troche
"pomarszczyl" i trzeba bylo wszystko przegrac na innego HD i
sformatowac. To zostalem przy bezpiecznych 300 MHz.

Po jakims czasie pozbylem sie tej TNT2 i teraz mam PixelView GFMX.
Postanowilem znow przetaktowac proca na 450 (napiecie od 2.0V do
2.10V). I co? Znowu to samo. DivX i inne rzeczy dzialaja bez problemu.
Jak tylko odpale jakas giere lub program z akceleracja to mam zwis po
1 sek. (Na 300 wszytko chodzi normalnie)

Pytania:
Czy moj celek przezyl juz swoje i nie ma szans, zeby to dzialo jak
kiedys?

Jaki najszybszy proc (Celeron i Pentium III) moge wsadzic w ta plyte.
Nowe serie celeronow czyli chyba te z II nie pojda z moja wersja
plyty. Z wersja 1.1 to owszem :( Niestety nie da sie uaktualnic Biosu
aby z 1.0 zrobic 1.1.

.greetz
.bistro