Re: System po restarcie nie skanuje dysku ?

Autor: -+= RutinoX [KM] =+- (rutinox_at_gmx.net)
Data: Sun 13 May 2001 - 15:42:36 MET DST

> 1. jak w temacie
> 2. Komunikat dot. Windows Memory Information: "Use a fixed-size swap
file.
> This is faster than a variable-size swap file."

chodzi o to ze plik wymiany o stalym rozmiarze np 200MB jest szybszy niz
plik wymiany o rozmiarze generowanym przez komputer. Sam polecam o stalym
rozmiarze. Wtedy plik moze zostac umieszczony na koncowych sciezkach dysku
gdzie jest odgrywany najszybciej i nie zmieni swojego miejsca po restarcie.
Aby zmienic wartosc wymiennego pliku idz na Moj komp> prawy
myszki>wlasciwosci>>zakladka "wydajnosc">pamiec wirtualna>no i wybierasz
"pozwol mi okreslic wlasne prametry ....." a potem jako minimum i maximum te
same wartosci np 300MB
pamietaj zeby nie bylo za malo jak nie masz duzo ramu ja przy 256Ramu mam
200MB plik wymiany.

> 3. Komunikat dot. Windows Information: " Double-Buffering is only needed
> for real mode SCSI devices".

chodzi o podwojne bufforowanie danych przyspieszajace odczyt itp itd. a
uzywane jest w "prawdziwych" uzadzeniach SCSI a nie emulujacych.