Re: cd i cd-rw

Autor: Tomasz Gawlik (gawlik_at_mp.pl)
Data: Sun 13 May 2001 - 14:18:45 MET DST

> plytki sa do wyrzucenia :) A Nero zapewne sprawdza jaki jest uklad
> podlaczen i profilaktycznie nie pozwala nagrywac 'on the fly'...
 Nero sprawdza, ostrzega, że moga byc problemy, ale pozwala...
( u mnie taki uklad - CDRW master i CD slave na jednym kablu pracuje z
predkoscia 4x i szybciej by sie chyba nie dalo (chyba bo nie moge
sprawdzic - nagrywarka jest tylko 4x; Win OnCD sbie z 4x nie radzil)

--
Pozdrawiam
Tomasz Gawlik, gawlik_at_mp.pl