Re: sprzęt w stanach???

Autor: Marcin Tworek (marcintworek_at_post.pl)
Data: Sun 13 May 2001 - 13:26:49 MET DST

Użytkownik Sebo95 <sebo95_at_interia.pl>
> Mam pytanie czy opłaca się kupować jakiś sprzęt w stanach, znajomy
wyjeżdża
> za miesiąc i mógłby mi coś kupić(procek, płyta, grafika, HDD). Czy ktoś
się
> orientuje mniej więcej jak się sprawa ma?

Z tego co slyszalem to bardzo sie oplaca.
Ostatnio moj ojciec wyjezdzal do Malezji i Singapuru.
Kazalem mu kupic pare zeczy bo myslalem ze tam bedzie duza taniej.
(w koncu na wszystkim pisze Made in Malesia).
Ale tam mowia ze najtanszy sprzet na swiecie jest w USA
Pozdrowienia Marcin.