Re: Ktory monitor LCD?

Autor: Profesor (profesorx_at_interia.pl)
Data: Sun 13 May 2001 - 12:41:33 MET DST

Witam!

> A moze ma ktos doswiadczenia z jakims innym panelem w podobnej cenie
(okolo
> 3000 PLN)? A moze ktos spotkal sie niedawno z porownaniem LCD w jakiejs
> gazecie?
> Za wszelkie sugestie bede bardzo wdzieczna, zwlaszcza prosze o pomoc
osoby,
> ktore pracuja na codzien na takim monitorze.

Mam w firmie 30 ViewSonic'ow 15" i 4 Sony 17",
jedyna zaleta paneli jest tylko to ze zajmuja mniej miejsca
i mniej promieniuja. Te monitory nadaja sie jedynie do pracy,
jesli chodzi o gierki (szybka grafika itp.) to mozna zapomniec.
W domu uzywam zwyklego monitora
Samsung SyncMaster 900IFT 19"
i nie zamienilbym go na panel LCD (jeszcze nie teraz).

Profesor