Re: nowy abit sa6r i problemy

Autor: mi$iek (misiekpm_at_poczta.onet.pl)
Data: Sat 12 May 2001 - 23:53:32 MET DST

Użytkownik greg <greg_at_ic.net.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:9dk75g$t76$1_at_news.tpi.pl...
> zainstalowałem tą płytę i jest kicha
> winda cały czas przy starcie wykrywa mi nieznane urządzenie
> a wszystkie stery sa zainstalowane
> ma ktoś jakieś pomysły
> Winda 98(wydanie pierwsze)

Witam

Co masz na mysli mowiac wszystkie ??? Inf Utility tez ??? Jesli tak, to
moze sproboj najnowsze stery sciagnac ze strony intela. Zastanawia mnie
jedna rzecz, ze w instrukcji jest opis instalowania sterow tylko do
W98SE, moze jednak powinienes sobie SE zainstalowac, moze w pierwszej
wersji 98 nie da sie czegos "przeskoczyc", chociaz na stronie intela te
same stery sa wyraznie opisane jako stery do W98 oraz W98SE. Ja mam te
plyte i chodzi na W98SE, Wme oraz W2000 i we wszystkich jest wszystko
o.k.

--
Pozdrawiam