Pilne - problem z drukarka HP 850C Proszę o pomoc!

Autor: Scalak (paranormalne_at_interia.pl)
Data: Sat 12 May 2001 - 19:05:01 MET DST

Witam!

Mam bardzo dziwny problem z drukarką HP 850C
Chciałbym od razu zaznaczyć, że pojemnik z czarnym tuszem jest już prawie na
wykończeniu z tym, że widać jeszcze dokładny czarny kolor. Drugi
pojemnik-kolorowy jest prawie nowy. Teraz opiszę mój problem:
Drukarka nie jest nowa, ale od początku, kiedy ją kupiłem drukowała świetnie
problem zaczął się niedawno chciałem wydrukować pewien dokument wykonany
programem Microsoft World dokument oprócz tekstu miał jeszcze mały rysunek
po wydrukowaniu tekst był w całości, ale rysunek nie miał wszystkich kolorów
brakowało żółtego, zielonego w ogóle widać było, że kolory źle się
wymieszały. Wydrukowałem stronę jeszcze raz, ale znowu sytuacja powtórzyła
się. Nie pozostało mi nic innego jak spróbować wyczyścić pojemniki z tuszem
przy pomocy sterownika drukarki. Po zrobieniu pełnej operacji czyszczenia
drukarka nadal źle mieszała kolory. Sterownik drukarki ma jeszcze opcję
wyrównywania pojemników z tuszem. Z korzystałem z tej opcji i wyrównałem
pojemniki po tym wszystkim ku mojemu zdziwieniu drukarka zaczęła normalnie
drukować kolory były takie jak mają być. Myślałem, że już będzie wszystko w
porządku niestety myliłem się. Gdzieś po trzech dniach od operacji, którą
wykonałem chciałem wydrukować stronę z obrazkiem i tekstem także w Worldzie.
Zaczęło się wszystko od nowa kolory na rysunku znowu były źle wymieszane
tekst był dobry.
W czym może być problem?? Czy może być to związane ze sterownikami
drukarki?? Może ktoś z grupy spotkał się z podobnym problemem. Bardzo proszę
o odpowiedź:-)
Z góry dziękuję!

P.S. Jeśli można proszę pisać pod e-mail: paranormalne_at_interia.pl

--
Pozdrawiam wszystkich!
Scalak