problem z TEAC CD-W 58E

Autor: Kris (kris_at_trzebnica.net)
Data: Sat 12 May 2001 - 18:03:43 MET DST

Urzywam programu NERO i mam problem z nagrywaniem plyt ,niewiem czy to wina
programu czy nagrywarki po prostu niechce nagrywac bezposrednio z cd romu i
nagrywa tylko razy 6 .
Niewiem w czym lezy problem z informacji na stronie o nagrywarkach
dowiedzialem sie ze ta nagrywarka ma bufor 2MB a w programie NERO
pokazuje 1200mB/s moze jest walnieta i trzeba ja wymienic .
Prosilbym o jakas rade niewiem co mam zrobic .

pozdrowienia Kris