Re: wentylator i takie tam..

Autor: Kamil Dziobek vel Turbos, Wiecznie zywy! (turbos5_at_priv.onet.pl)
Data: Sun 13 May 2001 - 09:14:02 MET DST

"Krzysztof Kozłowski" napisał(a):

> Z tego co pamiętam to ten procesor kiepsko się kręci. Poza tym czy
> ewentualne 17 MHz zysku jest warte zachodu ? Nie zauważysz różnicy.

Myślę mić ten proc jaszcze rok - może dwa. A mam go ponad 2,5 roku. Wię gdybym
go przyśpieszył gdy Go tylko kupiłem, to ta szybkość by się naprawdzę przydała.

> Skuteczne podkręcenie procesora nie zależy wyłącznie od prędkości obrotowej
> wentylatora.

A jaką on ma wogóle tą prędkość obrotową, bo na pudełku nie jest napisane?

> Podłącz do płyty głównej. Powinno być jakieś wolne gniazdo do podłączenia
> wentylatora. Jeśli nie ma to pozostaje tylko zasilacz ...

A jak to powinno wyglądać. 2, a może 5 bolców?

> Przyda się kiedy zdecydujesz się na overclocking hardwerowy (nowa płyta +
> duron)

Szkoda..., ale będę go jasze próbował podkręcić,pozdrawiam

--
Zdaję sobie oczywiście sprawę z tego, że wszyscy zostaliśmy wychowani w kulcie
logicznego myślenia. [sektety super pamieci, autora zapomnialem]