Re: Nagrywanie iso

Autor: Bistro (texac_at_poczta.onet.pl)
Data: Sat 12 May 2001 - 16:02:14 MET DST

On 12 May 2001 13:23:14 GMT, voder_at_usun.to.debesciak.delta.pl wrote:

>W jaki sposob za pomoca Nero ???? jesliby on to potrafil to po co =
mialbym=20
>kupowac orginalnego CDRWIN zeby moc korzystac z tego formatu :))), z tym
>ze ja nie doszukalem sie zeby NERO potrafil ;(((

Nero tez potrafi!
W pliku .cue masz napisane z jakimi paremtrami nalezy nagrywac, np.:

=46ILE "B&W.BIN" BINARY
  TRACK 01 MODE1/2352
    INDEX 01 00:00:00

Wiec do rzeczy. Odpalasz nero, wybierasz File/Burn Image. Pojawia sie
wybierajka plikow (imagu), zmieniasz domyslne rozszerzenie na
"wszytskie pliki", wybierasz plik *.bin. OK.
Pojawia sie dialog i wybiersz MODE1 i innego checkboxa ktory odpowiada
zawartosci pliku *.cue i BURN.

Koniec!

dziala
Jak nie jestes pewien rezultatow to wypal sobie najpierw na CD-RW.

.greetz
.bistro