Re: P³yta cdn...

Autor: p3v4x (p3v4x_at_polbox.com)
Data: Sat 12 May 2001 - 12:48:57 MET DST

Czesc
> Bo jeden dysk to udma 33 natomiast drugi udma 100.
> Cdrom i nagrywarka wnioskuj±c z ponizszych postów tez powinny byæ na
> osobnych ta¶mach.

Te ustawienia to sa tylko po to zeby nie bylo bufer sie nie oproznial jak
masz pozadny sprzet czyli okolo 500 procka i 128 ram to mozesz smialo
podpiac tak
1 tasma dysk ata 100 i cdrom
2 tasma nagrywarka master dysk udma33

i bedzie w porzadku osobiscie mam podpiete tak podpiete i wszystko jest w
porzadku tylko nie polecam robic zadnych operacji zajmujacych w duzym
stopniu system na kompie podczas nagrywania no chyba ze nagrywarka ma
burnproofa albo just linka

pozdro
p3v4x