Re: Problem z Winfast GeForce 2 MX please help me

Autor: GLide (glyder_at_priv.onet.pl)
Data: Sat 12 May 2001 - 12:13:10 MET DST

On Wed, 9 May 2001 21:18:55 +0200, "Mateusz Wi¶niewski"
<wisniewski_at_poczta.onet.pl> wrote:

>Płyta główna: Totem P2EXAT (Chipset LX, 1 AGP, 3 PCI, 3 ISA)
Oj zdziebko starawa ta plyta.
Tak sie zastanawiam, i z autopsji wiem, ze LXy mialy problemy juz z
TNT (niewydolnosc stabilizatorow dost. prad do zlacza AGP) Objawialo
sie to w momentach wiekszego obciazenia (czyli pasuje do Twojego
opisu).
Faktem jest, ze MX zre 4x mniej pradu niz GF256, ale to nie znaczy, ze
mniej niz TNT1 (nie jestm pewien wiec mnie poprawcie.)
Przypuszczalnie wiec to plyta moze byc zrodlem problemow.
AFAIK to Rush sie w ym "specjalizowal".

>Karta graficzna: Winfast GeForce 2 MX 32 MB AGP
W sumie dosc pewna karta. Nie rewalacyjna, ale na ogol dzialajaca bez
problemow.

>Karta muzyczna: ALS 100+ ISA
>Obudowa: Midi Tower AT
Ewentualnie problemy z zasilaczem.

>mianowicie uruchamiałem program 3D Mark 99 i przeprowadzałem kilka testów,
>później go zamykałem i odpalałem Midtown Madness 2, w większości przypadków
>gierka pozwalała bezproblemowo pograć, ewentualnie zapuszczałem jakąś grę 3D
>w najwyższej rozdzielczości ( mój monitor pozwala tylko na 1024x768) i
Czyli raczej nie przregrzanie

>moja płyta i procesor są za słabe dla GeForca ale wtedy gierki nagminnie by
Za slaby procesor objawilby sie conajwyzej zmniejszeniem plynnosci gry
itp.

>starszy brat tez ma GeForce 2 MX działającego pod Duronem ( chyba 600) i ma
>podobne problemy. Może karta nadmiernie się nagrzewa, ponieważ na procesorze
>karty jest zainstalowany tylko radiator ( nadmieniam że nie podkręcam
Na Winfascie MX nie ma wiatraczka?

>karty), mam zamiar kupić wentylatorek ale na karcie nie ma wyprowadzonego
>wyjścia zasilającego, czy to cos pomoże, a jeśli powodem jest przegrzewanie
Moze na plycie masz jakies wolne zlacze (w obecnie produkowanych
zazwyczaj dwa - w starych LXach moglo byc roznie).

>Z niecierpliwością czekam na odpowiedź. Mój adres mateuszwisniewski_at_wp.pl
>Mateusz Wiśniewski.

Gratuluje bardzo szczegolowego opisu problemu. (to mila odmiana po
postach w stylu "wiesza mi sie Midtown madness co mam zrobic")
Gdyby wszyscy tak pisali.

Pozdrawiam
GLide